Českou poštou - platba předem - 120 Kč
Českou poštou - dobírka - 150 Kč
Slovensko -platba předem - 150 Kč
Košík
0
Vykupujeme celé knihovny, sbírky a pozůstalosti. tel : 601118787. Vykupujeme u Vás doma po telefonické dohodě.
logo
Vykupujeme celé knihovny, sbírky a pozůstalosti. tel : 601118787. Vykupujeme u Vás doma po telefonické dohodě.
náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy -

Public relations : teorie a praxe, 1995

Název: Public relations : teorie a praxe
Autor: Lesly, Philip
Autor: Jurnečka, Stanislav
Nakladatel: Victoria Publishing
ISBN: 80-85865-15-7
Rok vydání: 1995
Počet stran: 240
Stav: věty podtrhlé propiskou viz foto, jinak super stav
Vazba: pevná bez přebalu
Kategorie: Marketing
Digitalizovaná tiráž: Philip Lesly PUBLIC RELATIONS Z amerického originálu The Fundamentals of Public Relations and Communications přeložil Ing. Stanislav Jurnečka Obálka Mihailo Draškovič Odpovědná redaktorka Mária Hauptvogelová Technická redaktorka Alena Nováková Vydalo nakladatelství VICTORIA PUBLISHING, a. s., Klimenstká 30, 110 00 Praha 1, v roce 1995, 1. vydání Sazba DONATO, Březinova 37, Brno Tisk CENTA spol. s r. o., TISK knižní výroba, závod Brno, Veveří 39 ISBN 80-85865-15-7
150 Kč

Kategorie:

Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0