Českou poštou - platba předem - 120 Kč
Českou poštou - dobírka - 150 Kč
Slovensko -platba předem - 150 Kč
Košík
0
Vykupujeme celé knihovny, sbírky a pozůstalosti. tel : 601118787. Vykupujeme u Vás doma po telefonické dohodě.
logo
Vykupujeme celé knihovny, sbírky a pozůstalosti. tel : 601118787. Vykupujeme u Vás doma po telefonické dohodě.
náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy -

D1 Praha Mirošovice ,

Název: D1 Praha Mirošovice
Nakladatel: Ředitelství dálnic Praha
Počet stran: 10
Stav: Velmi dobrý
Vazba: sešit
Kategorie: Doprava
Kategorie: Mapy
Digitalizovaná tiráž: - Benešov Prvni dálniční úsek v CSSR byl dán v polovině roku 1971 ve- D1 Praha - Brno v prostoru Praha Mirošovice v délce řejnosti do užívání. Je to část rozestavěného dálničního tahu 22,6 km spolu se spojkou silnice č. 3. Mirošovice v délce 15,3 km. Návaznost dálnice na pražskou dopravni sit je zatim řešena provizorním připojením dálnice na Lešanskou ulici na Spořilově. Definitivní propojení dálnice s Prahou bude tvořit po dokončení v r. 1972 II. severojižní migistrála. Základni technické údaje: • Dálnice je vyprojektována na návrhovou rychlost 120 km/hod. . Volná šířka v koroně 28,0 m, y tomto úseku atypická, zahrnuje 4 m široký středni dělici pruh, 2 X 2 jizdni pruhy po 3,5 m oddělenými vodicimi proužky a zpevněnými krajnicemi. . Maximální stoupáni nivelety je 4%. min. poloměr směrového oblou- ku R 1000 m. Min. poloměry zakružovacích oblouků vydutých R10 000 m, oblouků vypuklých R12 000 m. Na dálničním úseku je vybudováno 5 mimoúrovňových připojek. Kryt vozovky dálnice do km 10,4 je proveden z asfaltového betonu, dále pak až do Mirošovic je kryt cementobetonový, provedený u nás. poprvé technologii finišerem s posuvnými bočnicemi. No úseku dálnice Praha- Mirošovice je vybudováno 27 mostnich. objektů, z nichi je 5 původnich z let 1939-49, 10 je rekonstru- ovaných a 12 nově vybudovaných. Zemni práce na dálnici a připojce č. 3. si vyžádaly vytěžení, pře- místění a zpracováni 3,6 mil. m zeminy, tj. 80 000 m³/km dálnice. Na vlastní dólnici bylo položeno 290 000 m² živičných a 285 000 m² cementobetonových vozovek. Na silnični spojce č. 3 pak 110 000 m² cementobetonových a 85 000 m² živičných vozovek. ● Stavebni náklady na dálnični úsek si vyžádaly 520,7 mil. Kčs, na silnični spojku é. 3. 232,5 mil. Kés, tj. 23 mil Kčs/km dálnice. Vybavení dálnice, zajišťující zvýšenou bezpečnost a pohodli účastníkům dálničního provozu, sestává mimo jiné z velkých hlásek a malých odpočívek, motelu u Průhonic, telefonních první pomoci budovaných po 2-3 km podél trasy dálnice. Tyto jsou napojeny na centrální dispečink v cestmistrovství v Miro- šovicích, které zajišťuje údržbu tohoto úseku dálnice. Zde je i stanovište dopravniho oddílu VB. Velké odpočivky u Újezdu u Průhonic budou vybaveny čerpacími stanicemi pohonných hmot a buňkou servisní opravny. Primim investorem výstavby je Reditelství dálnic Praha. Generálním projektantem je Pragoprojekt Praha. Na vlastni výstavbé dálnice se podilely: Vojenské stavby Praha, Stavby silnic a železnic Praha a Dopravni stavby Olomouc. Teplice a Tesla Pardubice. Dodavatelem osvětleni dálnice byla Agroma Spojovaci zařizeni dólnice zajišťovaly Krušnohorské strojirny závod 02 Fulnek. Vodorovné a svislé značeni provedla výrobna silničnich značek Praha- Vysočany. Dodavatelem směrových sloupků je JRD Sol okres Vranov nad Toplou. WARSZAWA USTIN L KRALOVE JIHLAVA BUDAPEST DÁLNIČNÍ SÍŤ ČSSR
590 Kč

Kategorie:

Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0