Českou poštou - platba předem - 120 Kč
Českou poštou - dobírka - 150 Kč
Slovensko -platba předem - 150 Kč
Košík
0
Vykupujeme celé knihovny, sbírky a pozůstalosti. tel : 601118787. Vykupujeme u Vás doma po telefonické dohodě.
logo
Vykupujeme celé knihovny, sbírky a pozůstalosti. tel : 601118787. Vykupujeme u Vás doma po telefonické dohodě.
náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy -

Království značky: největší omyly a úspěchy všech dob, 2006

Název: Království značky: největší omyly a úspěchy všech dob
Autor: Haig, Matt
Nakladatel: Ekopress
ISBN: 80-86929-09-4
Rok vydání: 2006
Počet stran: 322
Stav: Velmi dobrý
Vazba: brož
Kategorie: Historie
Kategorie: Marketing
Digitalizovaná tiráž: Matt Haig Království značky Přeloženo z anglických originálů Brand Royalty (2004) a Brand Failures (2008) vydaných nakladatelstvím Kogan Page Limited. Vydalo nakladatelství Ekopress, s.r.o., K Mostu 124, Praha 4 1. vydání - 2006 Překlad PhDr. Martina Kusinová Odpovědná redaktorka Iva Kapcová Sazba Ekopress, s.r.o. Obálka Karel Novák Tisk Tiskárny Havlíčkův Brod, a.s. www.ekopress.cz INN Kogan Page Ltd., 2003, 2004 Matt Haig, 2003, 2004 Translation PhDr. Martina Kusinová, 2006 EKOPRESS, s.r.o., 2006 ISBN 80-86929-09-4
150 Kč

Kategorie:

Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0