Českou poštou - platba předem - 120 Kč
Českou poštou - dobírka - 150 Kč
Slovensko -platba předem - 150 Kč
Košík
0
Vykupujeme celé knihovny, sbírky a pozůstalosti. tel : 601118787. Vykupujeme u Vás doma po telefonické dohodě.
logo
Vykupujeme celé knihovny, sbírky a pozůstalosti. tel : 601118787. Vykupujeme u Vás doma po telefonické dohodě.
náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy -

Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola, 1997

Název: Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola
Autor: Kotler, Philip
Nakladatel: Victoria Publishing
ISBN: 80-85605-08-2
Rok vydání: 1997
Počet stran: 789
Stav: Velmi dobrý
Vazba: pevná bez přebalu
Kategorie: Marketing
Kategorie: Učebnice
Digitalizovaná tiráž: MARKETING MANAGEMENT Ze stejnojmenného amerického originálu vydaného nakladatelstvím Prentice Hall, Inc. v roce 1991 (sedmé vydání) přeložili: Doc. Ing. VÁCLAV DOLANSKÝ, CSc. dr. Dana Bursíková, Ing. Aleš Bartoš, Ing. Igor Indruch, CSc., dr. Karel Kvapil, CSc., Jana Nováková Se svolením autora upravil a doplnil Doc. Ing. Václav Dolanský, CSc. Obálka Michal Houba Odpovědný redaktor Karel Marek Technický redaktor Jan Staněk 3. doplněné a upravené vydání Vydalo nakladatelství VICTORIA PUBLISHING a.s., spolupráci s nakladatelstvím EAST PUBLISHING v roce 1997 Sazbu zhotovila Svoboda, a.s. ve Vytiskla tiskárna Uniprint s.r.o., Rychnov n. Kn. ISBN 80-85605-08-2
349 Kč

Kategorie:

Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0