Českou poštou - platba předem - 120 Kč
Českou poštou - dobírka - 150 Kč
Slovensko -platba předem - 150 Kč
Košík
0
Vykupujeme celé knihovny, sbírky a pozůstalosti. tel : 601118787. Vykupujeme u Vás doma po telefonické dohodě.
logo
Vykupujeme celé knihovny, sbírky a pozůstalosti. tel : 601118787. Vykupujeme u Vás doma po telefonické dohodě.
náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy - náhled knihy -

Marketing pro začátečníky, 2010

Název: Marketing pro začátečníky
Autor: Foret, Miroslav
Nakladatel: Computer Press
ISBN: 978-80-251-3234-0
Rok vydání: 2010
Počet stran: 178
Stav: Dobrý
Vazba: brož
Kategorie: Marketing
Poznámka: Lehce odřené hrany viz foto.
Digitalizovaná tiráž: Marketing pro začátečníky MIROSLAV FORET Computer Press, a. s., 2010. První aktualizované vydání. Recenzenti: Jaroslav Světlík, Bohumír Štědroň Jazyková korektura: Alena Vrbková Vnitřní úprava: Martin Vlach Sazba: René Kašík Obálka: Martin Sodomka Odpovědný redaktor: Ondřej Jirásek Technický redaktor: Martin Vlach Produkce: Petr Baláš Computer Press, a. s., Holandská 8, 639 00 Brno Objednávky knih: http://knihy.cpress.cz distribuce@cpress.cz tel.: 800 555 513 ISBN 978-80-251-3234-0 Prodejní kód: KE0618 Vydalo nakladatelství Computer Press, a. s., jako svou 3713. publikaci.
Zboží již není v nabídce
Pokud máte o zboží zájem a chcete být informováni, až bude znovu v nabídce, můžete zadat poptávku zde

Kategorie:

Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0